FLASH #14

Data: Sobota, 1 lipca
Dzień: 3, Flash N°:     14
Odcinek specjalny: OS Kruklanki 1, Długość: 19.58 km
Pogoda: pochmurnie                                            
Warunki na trasie: przesychający szuter, miejscami błoto

 

Odcinek opóźniony o 35 minut.

 

Samochód 8.   BREEN/MARTIN

 „Odcinek był w porządku. Nie mieliśmy większych problemów, chociaż w niektórych miejscach było zdradliwie.”

Samochód 7.   MIKKELSEN/JAEGER

„Na tym odcinku trzeba wykazać się odwagą. Jest bardzo szybki. Przestrzeliliśmy jedno skrzyżowanie.”

Samochód 3.  EVANS/BARRITT

„Na tym odcinku było więcej błota niż na poprzednich oesach. Na szykanie zgasiłem samochód i straciłem czas.”

Samochód 14.   ØSTBERG/FLOENE

„Wypadliśmy na chwilę z trasy, ale ostatecznie czas nie jest najgorszy.”

Samochód 9.   LEFEBVRE/MOREAU

„Było całkiem w porządku. W niektórych miejscach było błoto, ale cieszę się, że bez większych problemów ukończyłem poranną pętlę.”

Samochód 11.  HÄNNINEN/LINDSTRÖM

„Prawdopodobnie jest jakiś problem z mappingiem silnikiem, który muszę utrzymywać na wysokich obrotach. Stąd ta strata czasowa.”

Samochód 15.  SUNINEN/MARKKULA

„Odcinek był w porządku. Nie popełniłem większych błędów. Jestem zadowolony z jazdy.”

Samochód 6.  SORDO/MARTI

„To nie był najlepszy przejazd. Odcinek był trudny.

Samochód 4. PADDON/MARSHALL

„Wydaje mi się, że Seb Ogier zmaga się z uszkodzeniami samochodu i traci czas. Dla mnie odcinek był całkiem w porządku. Podobał mi się.”

Samochód 1.   OGIER/INGRASSIA

„Samochód prowadzi się bardzo źle. Nie mamy przedniego zderzaka i przez to pakiet aerodynamiczny w ogóle nie pracuje. Zwłaszcza gdy na odcinku jest tak dużo hop.”

Samochód 10.   LATVALA/ANTTILA

„Samochód spisuje się bardzo dobrze. To był dobry przejazd. Na tym odcinku było mniej kolein.”

Samochód 2. TÄNAK/JARVEOJA

„Walka w czołówce jest zacięta. W wielu miejscach skakaliśmy. Staramy się jechać jak najszybciej.

Samochód 5.   NEUVILLE/GILSOUL

„Walka jest wspaniała. Na tym odcinku starałem się jeszcze przycisnąć, bowiem widziałem, że Ott nie odpuszcza. Czas był bardzo dobry.”

 

Wojciech Chuchała
Jedzie sie przyjemnie, ale od rana mamy problem z samochodem. Co chwilę otwierał się zawór upustowy, co powodowało spadek mocy. Cały czas jednak powtarzam, że to jest długi rajd i jeszcze daleka droga do mety. Mamy apetyt na wyższe pozycje w klasyfikacji WRC2, ale na tej pętli, ze względu na problemy, nie było to po prostu możliwe. Mam jednak nadzieję, że skutecznie zaatakujemy na kolejnych odcinkach specjalnych.



  •  


  •  

  •  

  •  

  •  
  •   
     
  •    
     

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

ORLEN 74 Rally Poland / Rajd Polski

ORLEN 74 Rajd Polski

Kalendarz 2017

20-22 stycznia

Rajd Monte Carlo

10-12 lutego

Rajd Szwecji

10-12 marca

Rajd Meksyku

7-9 kwietnia

Rajd Francji

28-30 kwietnia

Rajd Argentyny

19-21 maja

Rajd Portugalii

9-11 czerwca

Rajd Włoch

29 czerwca – 2 lipca

Rajd Polski

28-30 lipca

Rajd Finlandii

19-20 sierpnia

Rajd Niemiec

6-8 października

Rajd Hiszpanii

27-29 października

Rajd Wielkiej Brytanii

17-19 listopada

Rajd Australii